Leelou Blogs

Wednesday, August 24, 2011

curious~

pening dan berfikir....
ape aq nyer salah?
ape aq da wat?
kenape aq kne ltkkn diri aq dlm keadaan yg slh?
tingkah laku aq ke?
gaye aq?
ape aq kate:?
ap aq wat?
salah ke?
misunderstood sgt ke perangai aq sampai die owang pk cam uh?
sampai die owg ejek dan perli aq cam uh?
aq bkn pelik~~~!!!!!!!!!!!!!!
argh..
meletakkan diri sendiri dalam keadaan berfikir...
sgt2 lain..
aahhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!
I HATE THIS!!!!!!!!!!!!!
aq un sush nk luahkn pe yg aq rase,....
ah..
pelik ke aq?
kne ke aq buat perangai alien aq dlu?
aq happy..
org slh pk..
hyper active..
ah..
susah la..
hem..
bosan dan memnatkan.. =(
UPSET...
UPSET..
VERY UPSET!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment